فیلم اموجی‌ تمشک طلایی امسال را از آن خود کرد – دیجیاتو – لونا موزیک

همیشه اموجی‌های مناسبی برای احساسات مختلف وجود دارند. وقتی جایزه‌ای کسب می‌کنید به سراغ صورت خندان می‌روید، وقتی اتفاق شرم آوری رخ می دهد، اموجی صورت تلخ می‌تواند انتخاب مناسبی باشد

از نظر کارشناسان، فیلمنامه‌ی نوشته برای اموجی‌ها به قدری خسته‌کننده و ابتدایی بود که به نظر می‌رسید توسط یک کودک ۴ ساله نوشته شده است.

این فیلم داستان یک اموجی بی خیال به نام جین را دنبال می‌کرد که برخلاف دیگر اموجی‌ها میتوانست حالات مختلفی جز بیخیالی را در چهره‌اش نمایان کند. تمام این داستان در یک شهر صنعتی به نام Textopolis (به معنی آرمان شهر متنی) رخ می‌داد که در واقع صندوق پیام رسان یک تلفن هوشمند بود و به نوجوانی به نام آلکس تعلق داشت.

همیشه اموجی‌های مناسبی برای احساسات مختلف وجود دارند. وقتی جایزه‌ای کسب می‌کنید به سراغ صورت خندان می‌روید، وقتی اتفاق شرم آوری رخ می دهد، اموجی صورت تلخ می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. حال فیلم اموجی‌ها موفق شده چندین جایزه شرم آور تمشک طلایی را از آن خود کند. موردی که شاید هنوز اموجی مناسبی برای بیانش وجود ندارد.

فیلم مذکور که در سال ۲۰۱۶ ساختش به پایان رسید، نه تنها بدترین فیلم سال لقب گرفت بلکه توانست با گرفتن بدترین فیلمنامه و کارگردانی سری جوایز خود را تکمیل کند. حتی جایزه بدترین زوج کاراکتر نمایش داده شده در یک فیلم سینمایی نیز به تمام اموجی‌های این فیلم اختصاص پیدا کرد.

مراسم تمشک طلایی امسال تنها یک روز پیش از بزرگترین رویداد سینمایی هالیوود یعنی اسکار برگزار شد و در این مراسم فیلم اموجی موفق شد عنوان بدترین فیلم سال را از آن خود کند. البته این مهم پایان کار برای این فیلم ناامید کننده نبود.

پیشتر مشخص بود که احتمالاً فیلم اموجی، شب برگزاری مراسم تمشک طلایی را دست خالی به پایان نخواهد برد چرا که فیلم یاد شده رکورد بیشترین تعداد دیسلاک را در سایت معروف متاکریک را از آن خود کرده بود و موفق شده بود نمره‌‌ ۹ را از ۱۰۰  در سایت Rotten Tomato کسب کند. این در حالی است که معمولاً فیلم‌های انیمیشن به علت کودکانه بودن و درگیر کردن حس شعف و شادمانی مخاطب، رتبه‌ی بالایی کسب می‌کنند. با این‌ که رو به روز کاربرد‌های جدیدی برای اموجی‌ها در مکالمات روزانه کشف می‌شود و حتی مدل سه بعدی آن توسط اپل و سامسونگ طراحی شده، بهتر است فعالیت آنها را به تلفن‌های هوشمند محدود کرد و تا مدت‌ها اثری از آنها در فیلم‌های سینمایی نباشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *